Friday, July 11, 2008

La Rentree






Ja hi soc de nou. Despres d'un delicios vol en classe business cortesia de Swiss Air (la mateixa hostessa convenia amb mi en que era el meu dia de sort mentre em reomplia la copa amb un Cavernet Sauvignon) entro en contacte amb sempre asfixiant explosio de calor de Delhi. Una bomba termica que m'insta a despullar-me enmig de l'aparcament de l'aeroport, cosa que no faig per decencia hindu. A partir d'aqui i encomanant-me al meu animal de costums intern la ruta es senzilla: Pahar Ganj, Main Bazaaar, Hare Krishna Guest House, compra uns bidis, una ampolla d'aigua, puja a la terrassa i tasta el primer "chai" despres d'inhalar el primer fum de fullaraca.
Comensso a respirar millor. Soc com l'home del capuccino cuando-arribe-a-casa en versio mes pudent i mistica.
La primera nit es caracteritza sempre per la bacanal de records dansant en el meu cervell jet-lagitzat. No m'adormo fins que el sol comenssa a penetrar l'aura contaminant de la capital de l'India. En llevar-me tan tard (comensso les vacances , que cony) em perdo la primera oportunitat de menjar unes Garlic Cheese Tomato Toast, be, dema mateix. Em demano un Egg Fried Rice i a cascarla mahatma.
El cel esta prou obert, sembla un bon dia per comensar a caminar per Nova Dehi, ni mes ni menys que el vestibul de casa. Home sweet home? No, home spicy home!
Om namah Shivaya per comensar.


No comments: