Friday, August 1, 2008

Krishna! A bailar 2

Precisament el dia en que acabava d'escriure el post sobre la coreografia de Krishna que estic aprenent, aquell vespre a la representacio de Kathakali del dia, el meu mestre i els altres actors escenificaven aquest acte. Aixi que em vaig quedar a veure com ho feien els professionals. Com a alumne vaig tenir el privilegi de poder entrar als camerinos a felicitar els actors i poder retratar com Hannuman mana la seva caracteritzacio. Aqui dalt teniu el Dushassana, el malvat, a baix la Draupadi (interpretada pel meu mestre Gopi-asham) i el tercer pero no menys important (ans al contrari) es Krishna. Mes de deu anys d'aprenentatge diferencien el que jo ja se fer amb el que expressen ells damunt l'escenari. Tot i aixi, ens queda una cosa: Tots som Krishna.

Hay que matar al mosquito?
Hazlo,
previa oracion.
________________
El bienestar en su salsa:
el barro
te llega a las rodillas.



1 comment:

berta said...

woooooow! dussassana mola molt!